Alegeți-vă magazinul
Ground Game Česko
Ground Game Deutschland
Ground Game Worldwide
Ground Game Ireland
Ground Game Polska
Ground Game România
Ground Game Slovenija
Livrare gratuită din 60,00 RON
Salvați în lista de cumpărături
Creați o listă nouă de cumpărături

RETURURI ȘI RECLAMAȚII

RETURURI ÎN ESHOP-UL GROUND GAME

Aveți dreptul de a returna mărfurile cumpărate din magazinul electronic Ground Game fără a indica un motiv în termen de 14 zile de la primirea expedierii. Pentru o rambursare integrală, produsul nu trebuie utilizat (produsul poate fi încercat, dar nu trebuie să prezinte semne de utilizare, nu trebuie să fie deteriorat sau spălat).

Ușor Ghidul nostru vă va ghida prin întreaga procedură de returnare.
Rapid Veți primi banii în maxim 14 zile de la primirea mărfurilor returnate.
Simplu Nu trebuie să oferiți un motiv pentru returnare.

AVEȚI UN CONT ÎN ESHOP-UL GROUND GAME?

Un client înregistrat poate face un retur în panoul de clienți. Autentificați-vă, apoi selectați „Retururi” în secțiunea „Adăugați returul”. Selectați comanda și produsul pe care doriți să-l returnați și urmați instrucțiunile. Dacă sunteți autentificat în prezent, puteți utiliza butonul de mai jos:

CUM SE RETURNEAZĂ UN PRODUS ACHIZIȚIONAT FĂRĂ ÎNREGISTRARE?

Completați formularul Ghidul nostru vă va ghida rapid și ușor pas cu pas.
Trimiteți coletul Returnați coletul conform metodei de retur selectate.
Primirea retururilor Verificarea dacă bunurile sunt nedeteriorate și neutilizate.
Returnarea banilor În funcție de forma aleasă: Portofel în contul Dvs. în magazinul electronic sau în contul bancar furnizat.

CUM SCHIMB BUNURILE?

Dacă doriți să schimbați bunurile, trebuie să le returnați (adică să vă retrageți din contractul de cumpărare) și apoi să plasați o nouă comandă (nou contract de cumpărare la distanță). În cazul în care prețul produsului returnat și cel al produsului cumpărat sunt diferite și ați optat pentru o rambursare în portofelul din contul Dvs. în magazinul electronic, vă vom cere să compensați suma lipsă sau să restituiți diferența.

Verificați Verificați dacă este disponibil un produs sau o dimensiune nouă.
Returnarea banilor Vă recomandăm să alegeți opțiunea de returnare a banilor în portofelul clientului în magazinul electronic.
Comandați un produs nou Plătiți comanda din portofelul clientului.

RECLAMAȚII

Depunem toate eforturile pentru a ne asigura că produsul pe care vi-l trimitem este lipsit de orice defecte și în stare perfectă. Totuși, dacă se întâmplă să primiți un produs defect, vă rugăm să ne anunțați cât mai curând posibil, trimițând un e-mail care descrie problema la info@groundgame.ro. Vă rugăm ca înainte de returnare să spălați hainele.

Depuneți o reclamație Contactați-ne sau utilizați formularul online.
Trimiteți coletul După procesarea reclamației, vă vom rambursa costurile de transport.
Decizie Vă vom contacta în termen de 14 zile cu soluționarea reclamației.

Utilizați rapid formularul de reclamații online și faceți clic pe butonul de mai jos. Dacă sunteți client înregistrat, puteți depune o reclamație în panoul de clienți. Autentificați-vă, apoi selectați „Trimiteți o reclamație” în fila „Reclamații”. Selectați comanda și produsul pe care doriți să le reclamați și urmați instrucțiunile.

Informații detaliate pentru retururi și reclamații sunt disponibile în Termenii și condițiile.

Aveți nevoie de mai multe informații?
pixel