RETURURI ȘI RECLAMAȚII
RETURURI ÎN ESHOP-UL GROUND GAME
Aveți dreptul de a returna mărfurile cumpărate din magazinul electronic Ground Game fără a indica un motiv în termen de 14 zile de la primirea expedierii. Pentru o rambursare integrală, produsul nu trebuie utilizat (produsul poate fi încercat, dar nu trebuie să prezinte semne de utilizare, nu trebuie să fie deteriorat sau spălat).
AVEȚI UN CONT ÎN ESHOP-UL GROUND GAME?
Un client înregistrat poate face un retur în panoul de clienți. Autentificați-vă, apoi selectați „Retururi” în secțiunea „Adăugați returul”. Selectați comanda și produsul pe care doriți să-l returnați și urmați instrucțiunile. Dacă sunteți autentificat în prezent, puteți utiliza butonul de mai jos:
CUM SCHIMB BUNURILE?
Dacă doriți să schimbați bunurile, trebuie să le returnați (adică să vă retrageți din contractul de cumpărare) și apoi să plasați o nouă comandă (nou contract de cumpărare la distanță). În cazul în care prețul produsului returnat și cel al produsului cumpărat sunt diferite și ați optat pentru o rambursare în portofelul din contul Dvs. în magazinul electronic, vă vom cere să compensați suma lipsă sau să restituiți diferența.
RECLAMAȚII
Depunem toate eforturile pentru a ne asigura că produsul pe care vi-l trimitem este lipsit de orice defecte și în stare perfectă. Totuși, dacă se întâmplă să primiți un produs defect, vă rugăm să ne anunțați cât mai curând posibil, trimițând un e-mail care descrie problema la info@groundgame.ro. Vă rugăm ca înainte de returnare să spălați hainele.
Utilizați rapid formularul de reclamații online și faceți clic pe butonul de mai jos. Dacă sunteți client înregistrat, puteți depune o reclamație în panoul de clienți. Autentificați-vă, apoi selectați „Trimiteți o reclamație” în fila „Reclamații”. Selectați comanda și produsul pe care doriți să le reclamați și urmați instrucțiunile.
Informații detaliate pentru retururi și reclamații sunt disponibile în Termenii și condițiile.